Exposició Matrimonio Igualitario, 20 años. Sí, sigo queriendo.
Del 18 al 27 de juny, a la Biblioteca Pública Juan Chabás (c/ de Sant Josep, 6. Dénia 03700)
Inauguració: dijous 18 de juny, a les 18 h
El Ministeri d’Igualtat, a través de la Direcció General per a la Igualtat real i efectiva de les personas LGTBI+ organitza esta exposició itinerant amb motiu del 20 aniversari de l’aprovació de la Llei 13/2005 per la que se modifica el Codi Civil en matèria de dret a contraure matrimoni. Esta exposició ha estat realitzada amb la col·aboració de la FELGTBI+, la Fundación Pedro Zerolo i la RUD.
c/ de Sant Josep, 6. Dénia 03700
Gratis
De dilluns a divendres: 8.30 - 21 h. Dissabtes: 10 -13.30 h
Veure els esdeveniments relacionats