L’experiència comença en la Marina de Dénia, on embarquem rumb a una de les zones més espectaculars de la Costa Blanca. Res més eixir, naveguem per la Reserva Marina del Cap de Sant Antoni, amb aigües cristal·lines i vistes privilegiades de l’imponent Montgó i de tota la badia de Xàbia.
La travessia continua vorejant cales paradisíaques com a Cala Blanca, Cala Sardinera, Cala Portixol, l’Illa del Descobridor i l’espectacular Cala Granadella, famosa en xarxes socials.
Realitzem parades en coves marines on podràs banyar-te, practicar tub respirador o paddle surf en aigües transparents, envoltat de penya-segats i naturalesa.
Una experiència única per a descobrir la vida marina i gaudir del Mediterrani des del seu millor perspectiva. 🌊
SENT LA MAR, VIU LA MAR AMB PLENAMAR 💙
🛥️Lloguer D’Antonio Yachts D42 – Dénia.
Gaudeix d’una experiència nàutica exclusiva a bord del d’Antonio Yachts D42, disponible per a lloguer des de La Marina de Dénia. Aquest elegant i modern vaixell combina disseny avantguardista amb un excel·lent rendiment en la mar.
💬Preu amb el capità inclòs!
Amb una eslora de 12,99 metres, el D42 és ideal per a eixides de dia amb família o amics, escapades romàntiques o celebracions especials en la costa de Dénia & Xàbia.
✅ Característiques destacades:
Capacitat: Fins a 11 persones + patró
Motor: 3x 350 CV Mercury forabord
Velocitat i confort garantits
Solàrium en proa i popa
Dutxa d’aigua dolça
Bany elèctric complet
Plataforma de bany àmplia
Equip TOP de música Bluetooth
Sostre T-Top per a ombra amb extensió
🧭 Eixides des de:
Marina de Dénia – fàcil accés, pàrquing gratuït i restaurants pròxims.
🕐 Horari:
Dia complet: 10:00h – 18:00h / 11:00h a 19:00h
Mig dia: 10:00h – 14:00h / 15:00h – 19:00h
💼 Inclou:
Patró professional
Segur
Neteja final
Tovalloles
Taula de paddle surf
Equip complet de Tubs respiradors
📆 Reserva hui!
Consulta disponibilitat i PREUS ESPECIALS per ràpid pagament.
3/2/01
De Dilluns 02, Març 2026 a Dijous 31, Desembre 2026
Preu: Desde 1800€
S'adreçarà a la web indicada per l'establiment.