Idioma

Lloguer vaixell KRATOS

  • Oci al mar
  • Oci al mar
  • Per a famílies
  • Per a famílies
  • Salut i benestar
  • Salut i benestar

L’experiència

L´experiència comença a la Marina de Dénia, on embarquem rumb a una de les zones més espectaculars de la Costa Blanca. Només sortir, naveguem per la Reserva Marina del Cap de Sant Antoni, amb aigües cristal·lines i vistes privilegiades de l’imponent Montgó i de tota la badia de Xàbia.

La travessia continua vorejant cales paradisíaques com ara Cala Blanca, Cala Sardinera, Cala Portixol, l’Illa del Descobridor i l’espectacular Cala Granadella, famosa a les xarxes socials.

Realitzem parades a coves marines on podràs banyar-te, practicar snorkel o pàdel surf en aigües transparents, envoltat de penya-segats i natura.

Una experiència única per descobrir la vida marina i gaudir de la Mediterrània des de la millor perspectiva. 🌊

SENT EL MAR, VIU EL MAR AMB PLEAMAR 💙

🛥️Lloguer Fim Regina 34.

Gaudeix d´una experiència nàutica exclusiva a bord del KRATOS, disponible per a lloguer des de La Marina de Dénia. Aquest elegant i modern vaixell combina disseny avantguardista amb un excel·lent rendiment al mar.

💬*Preu amb el CAPITÀ, INCLÒS!

Amb una eslora de 10,50 metres, és ideal per a sortides de dia amb família o amics, escapades romàntiques o celebracions especials a la costa de Dénia & Xàbia.

✅ Característiques destacades:
Capacitat: Fins a 11 persones + patró
Velocitat i confort garantits
Solàrium a proa i taula amb opció a solàrium a popa.
Vaixell amb 2 cabines i una cambra de bany
Dutxa d’aigua dolça
Bany elèctric complet

🧭 Sortides des de:
Marina de Dénia – fàcil accés, pàrquing gratuït i restaurants propers.

🕐 Horari:
Dia complet: 10:00h – 18:00h / 11:00h a 19:00h
Mig dia: 10:00h – 14:00h / 15:00h – 19:00h

💼 Inclou:
Patró professional
Segur
Neteja final
Tovalloles
Taula de pàdel surf
Equip complet de Snorkels i aletes

📆 Reserva avui!
Consulta disponibilitat